Algemene
Voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elke behandeling, aanbieding en transactie tussen TheInkCollective en de klant, tenzij er door de partijen op een uitdrukkelijke en schriftelijke manier is afgeweken van deze algemene voorwaarden.
  • Zaakvoerder: Kim Belmans
  • TheInkCollective – Markt 6 – 2590 Berlaar – België
  • BTW nummer: BE 0795.682.189
  • +32 496 99 56 14
  • info@theinkcollective.be
  1. TheInkCollective staat ervoor in dat de behandelingen die worden uitgevoerd voldoen aan de eisen van goed en zorgvuldig vakmanschap. Hierbij wordt gebruikgemaakt van degelijke materialen en producten.
  2. TheInkCollective zal de klant op de hoogte stellen van de aard en de omvang van de behandeling, de te verwachte resultaten en eventuele risico’s van de behandeling.
  3. TheInkCollective zal de klant zoveel als redelijkerwijs mogelijk is informeren over de financiële gevolgen van de wijziging of aanvulling van de behandeling.
  4. TheInkCollective zal aan de klant vragen om de juiste informatie te verstrekken die nodig is om de behandeling naar behoren uit te kunnen voeren.
  5. TheInkCollective voert geen behandelingen uit die buiten haar beroepscompetenties valt.
  1. De klant dient bij verhindering de afspraak zo spoedig mogelijk te annuleren, maar in ieder geval 24 uur vooraf aan de afspraak.
  2. Wanneer de klant de afspraak niet 24 uur voor de afspraak annuleert, mag de TheInkCollective het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen.
  3. Wanneer de klant meer dan 15 minuten te laat komt, mag TheInkCollective de afspraak annuleren en toch het volledige bedrag voor de afgesproken behandeling bij de klant in rekening brengen.
  4. In geval van overmacht hoeven beide partijen zich niet aan de verplichtingen in artikel 5.1, 5.2 en 5.3 te houden. Overmacht bestaat uit datgene wat de wet hierover zegt.
  1. Bestellingen worden binnen de 24u verzonden via Bpost na ontvangst van betaling
  2. U ontvangt na ontvangst van de betaling een track & trace nummer van de zending via e-mail
  3. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW
  4. Retourneren van een bestelling is mogelijk, u dient ons wel vooraf op de hoogte te stellen via mail of telefonisch. De retour kosten zijn ten laste van de klant.
  1. Heeft de klant een klacht over de behandeling of een product, dan dient deze zo spoedig mogelijk, maar minimaal binnen 5 werkdagen na ontdekking, schriftelijk per e-mail en via de telefoon gemeld te worden bij TheInkCollective.
  2. TheInkCollective moet binnen 5 werkdagen een passend antwoord geven op de klacht.
  3. Is een klacht gegrond, dan zal TheInkCollective de behandeling opnieuw uitvoeren, zoals men overeengekomen is. Is dit volgens de klant zinloos, dan dient de klant dit schriftelijk kenbaar te maken.
  4. Komen TheInkCollective en de klant niet tot overeenstemming, dan kan de klant de klacht voorleggen aan de wetgever of een mediator.
  1. Wanneer de klant meubilair, apparatuur of producten in TheInkCollective beschadigt, dan heeft TheInkCollective het recht om een schadevergoeding van de klant te eisen.
  2. Diefstal wordt door TheInkCollective altijd direct bij de politie gemeld.
  1. Op elke overeenkomst tussen ‘TheInkCollective’ en ‘de klant’ is het Belgische recht van toepassing. In het geval van uitleg van de inhoud en strekking van deze ‘algemene voorwaarden’ is telkens de Nederlandse tekst bepalend. De versie die van toepassing is, is steeds de laatst gedeponeerde versie of de versie die van kracht was tijdens het tot stand komen van de overeenkomst.